HOBI SAYA

💘💛 Apakah hobi saya?

Hobi saya yang pertama adalah saya suka pergi melancong. Hal ini kerana, saya lebih suka menikmati alam semula jadi kerana ianya menenangkan saya, seperti melancong ke pulau yang mempunyai pemandangan laut dan saya juga suka pergi 'short vacation' bersama rakan-rakan atau keluarga. Ini boleh membantu untuk kita mengeratkan lagi hubungan antara satu sama lain kerana kita melakukan aktiviti bersama. Kita juga mampu untuk meluahkan apa yang terasa dihati bersama mereka.

Hobi saya yang kedua adalah saya suka membuat aktiviti sukan lasak, seperti membuat pelbagai aktiviti extreme, membuat latihan parkour dan bermain bola freestyle. Hal ini kerana, saya mampu melepaskan segala stress dan fikiran yang serabut apabila melakukan aktiviti yang berkaitan. Saya sangat menyukai hobi-hobi yang telah saya nyatakan. 

                      


                     

                 


Lagu yang sentiasa membantu saya menenangkan diri apabila stress dan serabut, korang boleh tekan lagu dibawah ni tau!




Sekiranya ada yang mempunyai minat sama seperti saya, satu pesanan ringkas. "Kalau minat, teruskan dan jangan berhenti membuat apa yang kita suka". Nak tahu lebih lanjut? Tunggu next post pula! 😜




1 comment:

Sambung belajar atau tidak?

  Saya sambung degree sebab Ayah saya nak setiap anaknya ada segulung Ijazah. Saya buat keputusan untuk buat dia rasa bangga. Tapi dalam mas...