PENGENALAN DIRI





Bismillahhirahmannirohim hai, nama diberi Nur Farah Batrisyia Binti Razali, kini saya berumur 21 tahun. Dah tua dah tapi jiwa masih muda hahaha, gurau-gurau. Biar saya teruskan, saya berasal dari Segamat, Johor. Saya mempunyai 5 orang adik beradik tau, dan saya merupakan anak yang kedua dari lima adik-beradik. Sekarang saya sedang menyambung pengajian di Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI). 

Walaupun saya merupakan pelajar kemasukan baru dari Diploma Uitm, banyak perkara yang saya pelajari di Upsi. Ramai kenalan baru dan rakan-rakan yang sering membantu dalam apa jua perbincangan. Maklumlah sekarang ni hanya belajar online, jadi saya masih tak dapat betul-betul mengenali rakan sekelas saya. Saya berharap bila Upsi memulakan pembelajaran secara face-to-face saya dapat mengenali rakan sekelas saya dengan lebih rapat. 

Ha setakat ini sahaja pengenalan diri saya. kalau nak tahu lebih tunggu next post okay!πŸ˜‡


5 comments:

Sambung belajar atau tidak?

  Saya sambung degree sebab Ayah saya nak setiap anaknya ada segulung Ijazah. Saya buat keputusan untuk buat dia rasa bangga. Tapi dalam mas...