AKTIVITI DI UPSI


Sekarang saya masih belajar dalam talian dan saya belum ada pengalaman berada di Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI). Jadi saya hanya mampu menyertai program secara dalam talian.

 Berikut merupakan bengkel tari yang telah saya sertai:


Bengkel ini diketuai oleh Encik Raziman, beliau merupakan seorang pensyarah di Fakulti Muzik dan Seni Persembahan (Tari). Ketika bengkel berlangsung, saya perasan yang ramai pelajar menyertai bengkel ini untuk mendapat ilmu baharu. Saya amat sokong dengan adanya bengkel seperti ini, pelajar dapat ilmu dan pengalaman yang lebih banyak dalam tarian. 


untuk sijil/dokumen yang saya peroleh sila tekan sini.

1 comment:

  1. yes! Kita boleh belajar tarian kontemporari dari Sir Raziman! ❤️

    ReplyDelete

Sambung belajar atau tidak?

  Saya sambung degree sebab Ayah saya nak setiap anaknya ada segulung Ijazah. Saya buat keputusan untuk buat dia rasa bangga. Tapi dalam mas...