AKTIVITI SAYA KETIKA CUTI MID-SEM

Ketika cuti mid-sem saya ada banyak assignment yang perlu dihantar, laptop pula ada masalah. Saya cuba selesaikan assignment yang perlu dihantar seawal yang mungkin. Keadaan ini membuatkan saya serabut dan stress. Saya membuat keputusan untuk berehat dan mencari perkara yang boleh saya lakukan untuk menenangkan saya. Saya mendapat khabar di lama sosial, menyatakan banjir besar berlaku di Selangor, saya turut mengikuti perkhabaran tentang banjir. Apabila banjir sudah surut, saya pergi ke Selangor untuk membantu mangsa banjir mengemas rumah dan memberi sedikit sumbangan makanan. Terlalu besar ujian mereka, ada yang kehilangan harta benda, keluarga, dan barang-barang dirumah juga tidak dapat diselamatkan. Saya turut bersimpati dengan apa yang berlaku, jadi saya sebagai sukarelawan untuk membantu saya dan rakan-rakan cuba bantu untuk mengemas rumah mereka.

Berikut merupakan gambar-gambar ketika saya berada di sana:







3 comments:

Sambung belajar atau tidak?

  Saya sambung degree sebab Ayah saya nak setiap anaknya ada segulung Ijazah. Saya buat keputusan untuk buat dia rasa bangga. Tapi dalam mas...